اجاره ويلا در علي آباد كتول

موسسه تحليل آماري راهبرد با همكاري كارشناسان و متخصصان مجرب و ماهر در زمينه تحليل آماري پايان نامه، تحليل آماري رساله و انجام فصل چهار پايان نامه ، آماده همكاري با شما ميباشد.

اجاره ويلا در علي آباد كتول

۱۹ بازديد

اجاره ويلا در علي آباد كتول : علي آباد كتول يكي از شهرهاي استان گلستان مي باشد كه اين شهر بهترين آب و هوا را در بين تمامي شهرهاي استان گلستان دارد و بيشتر شهرتش به خاطر وجود يكي از معروف ترين آبشارهاي كشورمان به نام آبشار كبودوال است.

علي آباد كتول سومين شهر بزرگ استان گلستان مي باشد كه حدودا در فاصله 40 كيلومتري شهر گرگان قرار گرفته است و به دليل قرار گرفتن اين شهر منطقه پست وكم ارتفاع و قرار گرفتن در كنار چند تپه، جنگل و دو دهنه كوهستاني، آب و هواي اين شهر منحصربه‌ فرد شده‌است. اين شهر در فاصله حدودا 40 كيلومتري گرگان واقع شده استكه شهرهاي اطراف آن راميان , گنبد مي باشد.

 

 مسير دسترسي به شهر گرگان و علي آباد به صورت اسفالته و اتوباني بوده و در فاصله زماني حدود ۲۵ دقيقه از گرگان به اين شهر خواهيد رسيد . در مسير اين شهر ييلاقاتي هم چون دهنه زرين گل به چشم ميخورد كه مملو از روستاهاي ييلاقي و كوهستاني بر فراز جنگل هاي سرسبز ميباشد.از جمله روستاهاي زيبا ميتوان به زرين گل و چينو و خاك پيرزن و افراتخته و سياه رودبار اشاره كرد.

مناطق گردشگري و ديدني شهر علي آباد كتول

آبشار تمام خزه اي كبود وال

آبشار كبودوال معروف ترين جاذبه طبيعت گردي و گردشگري شهرستان علي آباد كتول است كه در حدود ۵ كيلومتري جنوب شهر علي آباد قرار گرفته است. آبشار كبودوال در ميان دره اي جنگلي و زيبا قرار دارد و به عنوان مهم ترين تفرجگاه مردم شهر علي آباد شناخته مي شود.

درياچه سد زرين گل (درياچه كبودوال)

در نزديكي آبشار كبودوال، يكي ديگر از جاذبه هاي گردشگري علي آباد كتول قرار گرفته است. درياچه سد زرين گل يا همان سد علي آباد كتول، در ميانه جاده علي آباد كتول به آبشار كبودوال قرار گرفته است.

موزه مردم شناسي علي آباد كتول

موزه هاي مردم شناسي در تمامي شهرهاي كشور، محلي هستند كه فرهنگ، آداب و رسوم، نحوه پوشش زنان و مردان محلي، غذاهاي بومي و سنتي و پيشينه و كسب و كار مردم يك منطقه را در معرض نمايش قرار مي دهند.

در ميان اين همه مناطق ديدني و پر طرفدار خانه هايي روستايي با توجه به اقيلم منطقه ساخته شده است و براي اجاره در اختيار مسافرين قرار داده مي شود.شما با ورود در صفحه اجاره سوئيت ميتوانيد جهت اجاره ويلا در علي اباد كمك بگيريد .

در انتهاي اين مسير شما به جاده خاكي مي رسيد كه محل مخصوص قرار دادن خودرو مي باشد كه د رنهايت شما را به جنگل ابر مي رساند. هر چند كه مردم مناطق ديگر به دليل آشنا نبودن با مناطق بكر استان گلستان براي تماشاي اقيانوس ابرها سفر به جنگل ابر را بر مي گيزنند و از اين موضوع غافلند كه روستاهاي ييلاقي در علي آباد كتول به دليل اختلاف ارتفاعي كه دارند هميشه منظره درياي ابر را مي توان مشاهده كرد.

از ديگر مناطقي كه مي توان از سفر كردن به آن لذت برد شهر كوچك فاضل آباد مي باشد كه خالي از لطف نيست تمام مسير را تا به اينجا آمده ايد و به ييلاقات اين شهر سري نزنيد.. اين دهنه نيز در مجاورت رودخانه اغاز ميشود و از روستاهاي جنگلي شروع شده و در پايان به روستاهاي كاملا كوهستاني بر فراز جنگل ميرسد. از جمله روستاهاي زيباي اين منطقه نيز ميتوان به گنو و ريگ چشمه و روستاي نرسو و چجا و سياه مرزكوه و مايان و خولين دره و بالاچلي و تاوير اشاره كرد كه هر يك داراي ارتفاعي متفاوت از بقيه بوده و پوشش جنگلي و كوهستاني در انها متفاوت است.

در اين روستاهاي ييلاقي انواع خانه هاي روستايي و ويلاهاي جديد و همچنين كلبه هاي بومگردي وجود دارد كه شما براي اجاره سوئيت درعلي آباد مي توانيد بر حسب بودجه و سليقه خود ويلاها را انتخاب نماييد. گلستاني ها آرزوي بهترين سفر را براي شما مسافرين گرامي دارد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.