طراحي سايت در 8 مرحله

موسسه تحليل آماري راهبرد با همكاري كارشناسان و متخصصان مجرب و ماهر در زمينه تحليل آماري پايان نامه، تحليل آماري رساله و انجام فصل چهار پايان نامه ، آماده همكاري با شما ميباشد.

طراحي سايت در 8 مرحله

۱۴ بازديد

طراحي سايت در 8 مرحله : طراحي وب سايت شخصي خود به نظر مي رسد دلهره آور است ، اينطور نيست؟ خوب ، نترس. راهنماي ما به شما نشان مي دهد كه چگونه هر كسي مي تواند يك وب سايت ايجاد كند - تنها با چند اشاره !

بسياري از افراد فكر مي كنند اگر مي خواهيد يك وب سايت عالي طراحي كنيد ، بايد برخي از ابزارهاي پيشرفته برخوردار باشيد. خبر خوب؟ اين حرف درست نيست

گفته مي شود ، شما بايد يك يا دو مورد درباره طراحي وب بدانيد. از اين گذشته ، اين مهم است - به حدي كه 38٪ از بازديد كنندگان اگر طرح را غيرقابل توجه پيدا كنند ، وب سايت را ترك مي كنند.

طراحي سايت در 8 مرحله . طراحي سايت در گرگان

شما مي توانيد مانند طراحي اتومبيل به طراحي وب فكر كنيد - اين خودرو ممكن است باورنكردني ترين موتور دنيا را داشته باشد ، اما اگر شاسي آن خوب نباشد ، مردم علاقه اي به خريد آن نخواهند داشت.

در اينجا طراحان خبره وب سات سورنا به زبان ساده طراحي سات را در هشت مرحله براي شما توضيح خواهند داد ، با ما همراه باشيد و در صورت مشكل با مشاوران طراحي سايت ما در تماس باشيد.

طراحي سايت در هشت مرحله ساده

►هدف و استراتژي سايت خود را تعريف كنيد

►آخرين روندهاي طراحي وب را تحقيق كنيد

►بستر هاي نرم افزاري خود را انتخاب كنيد

►يك الگوي را انتخاب كنيد و شروع به شخصي سازي كنيد

►در مورد برندسازي خود تصميم بگيريد

►وارد شويد و محتواي خود را بهينه كنيد

►وب سايت خود را منتشر كنيد

►تجزيه و تحليل و بهبود سايت

در ادامه ، ما هر هشت مرحله را با جزئيات بيشتر توضيح خواهيم داد و دقيقاً به شما ياد مي دهيم كه در هر مرحله چه كاري بايد در حوزه مديريت سايت انجام دهيد. اگر علاقه مند به ايجاد يك وب سايت هستيد ادامه مطلب را از دست ندهيد:

موس خود را آماده كنيد و ايده هاي خلاق را بنويسيد - وقت آن است كه شيرجه اي عميق داخل ايده هاي خود بزنيد.

آيا مي خواهيد بدانيد كه چگونه يك وب سايت بسازيد؟

1هدف و استراتژي سايت خود را تعريف كنيد

به نظر مي رسد كه اين يك نكته ساده باشد ، اما قبل از آنكه ابتدا به طراحي وب سايت خود بپردازيد ، ابتدا بايد در مورد هدف آن شفاف باشيد. فراتر از دانستن صنعت و تعريف استراتژي محتوا ، بايد به اين فكر كنيد كه USP شما (نقطه فروش منحصر به فرد) چيست و چگونه مي خواهيد به اين نتيجه برسيد.

مردم احمق نيستند اگر خود را براي سودآوري يا افزايش مشخصات شخصي خود در آنجا قرار دهيد ، مردم از طريق آن مي بينند. طراحي وب سايت شما به طور مستقيم با مارك شما مرتبط است ، و بايد به همان اندازه معتبر و جذاب جلوه كند.

"يك فرهنگ" فرهنگ هدف "به سؤالات مهم پاسخ مي دهد كه چه كسي است و چرا وجود دارد. آنها فراتر از سودآوري ، فرهنگ هدف دارند. "

براي رسيدن به چه چيزي تلاش مي كنيد؟

طراحي سايت در 8 مرحله . آموزش طراحي سايت در گرگان

هنگامي كه هدف شما مشخص است ، تمركز به سمت عملي كه مي خواهيد بازديد كنندگان هنگام فرود در وب سايت شما انجام دهند تغيير مي كند. آيا سايت شما فقط براي نمايش اطلاعات وجود دارد؟ براي فروش محصولات؟ براي ورود به سيستم؟

جواب اين امر در نهايت به شما نشان مي دهد كه وب سايت شما چگونه به نظر مي رسد و احساس مي كنيد. با استفاده از تجارت الكترونيك به عنوان نمونه ، يكي از عناصر مهم طراحي شما صفحه فرود شما است.

طبق گفته هاي Crowdspring - يك شركت برتر برندهاي ديجيتال - صفحه فرود شما بايد در حدود يك محصول يا معامله متمركز باشد ، با يك CTA واضح (فراخواني براي اقدام) كه آن را همراهي مي كند.

2 آخرين روندهاي طراحي وب را تحقيق كنيد

طراحي وب به سرعت تكامل مي يابد ، اما روندهاي شايع تري نيز وجود دارد كه مي توانيد از آنها بياموزيد. در اين مرحله ، توجه به اين نكته مهم است كه فقط به دليل اينكه يك جريان وب جريان دارد ، به اين معني نيست كه لزوماً براي شما مناسب است.

48٪ از مردم طراحي را به عنوان مهمترين عامل يك وب سايت ذكر مي كنند ، بنابراين مهم است كه وقت خود را صرف آن كنيد و به آنچه رقبا انجام مي دهند نگاه كنيد. هر بخش داراي سبك هاي مختلفي خواهد بود ، بنابراين ضروري است كه بدانيد آيا مي خواهيد در صنعت خود جا بيفتيد يا آن را مختل كنيد.

الكس واسيلي - يك متخصص برجسته برند - معتقد است كه شما بايد هميشه به جاي سن يا جنسيت ، توسط صنعت تحقيق كنيد.

3 بستر هاي نرم افزاري خود را انتخاب كنيد

اولين چيزي كه وقتي به طراحي وب با كيفيت فكر مي كنيد به ذهن متبادر شود ، يك آژانس حرفه اي است ، درست است؟ و در حالي كه شركت هاي برتر تا حد زيادي يك كار عالي انجام مي دهند ، مي توانند بسيار چشمگير باشند.

خوشبختانه راه ديگري وجود دارد: سازندگان وب سايت و سيستم عامل هاي تجارت الكترونيك. اين ابزارهاي آنلاين DIY هستند كه به شما امكان مي دهند وب سايت خود را ايجاد و طراحي كنيد - بدون نياز به دانستن حتي يك خط كد!

به طور طبيعي ، گزينه هاي مختلفي وجود دارد كه از كيفيت متفاوتي برخوردار هستند ، اما ما اين كار را انجام داده ايم و بهترين ها را در بازار تحقيق كرده ايم. از طريق تركيبي از تحقيقات تخصصي و آزمايش دقيق ، اكنون مي توانيم بهترين گزينه ها را براي طراحي سايت بسيار شخصي شما نمايان كنيم.

وردپرس چطوره؟

WordPress.org يك CMS متناسب با منبع آزاد (سيستم مديريت محتوا) است - اما همه شما واقعاً بايد بدانيد اين است كه محبوب ترين پلت فرم براي طراحي وب سايت است

وردپرس به شما امكان كنترل كامل از نظر ظاهر و وب سايت شما را مي دهد و از نظر فني نيز استفاده از آن رايگان است. ما اين را مي گوييم ، زيرا براي زنده ماندن وب سايت خود ، در واقع بايد هزينه ميزباني وب ، امنيت ، نام دامنه و ساير افزونه ها يا مضامين مورد نياز خود را بپردازيد.

اما بزرگترين مسئله وردپرس اين است كه واقعاً براي متوسط جو مناسب نيست. مگر اينكه با كد راحت باشيد - يا بودجه استخدام يك برنامه نويس حرفه اي را نداريد - وردپرس استفاده تقريبا غيرممكن خواهد بود.

به همين دليل ، ما توصيه مي كنيم افرادي كه سايت خود را مي سازند به شركت هاي طراحي وب سايت و سيستم عامل هاي تجارت الكترونيكي مراجعه كنند.

4 يك الگوي يا موضوع را انتخاب كنيد

اكنون شما در مورد هدف سايت خود كاملاً واضح هستيد و به آخرين روند طراحي وب توجه داريد و يك سكوي در ذهن داريد ، بايد يك ايده بسيار بهتر از آنچه نياز داريد از يك الگوي داشته باشيد.

يك الگوي ، كه گاهي به عنوان موضوع از آن ياد مي شود ، طرح سايت شما است. به الگويي مانند ساختار خانه خود بيانديشيد - قبل از اينكه تمام وسايل خود را پر كنيد ، ظاهر اصلي آن را شكل مي دهد.

اكثر سيستم عامل ها طيف وسيعي از قالب ها را براي انتخاب شما ارائه مي دهند كه با محتواي مثال از قبل پر شده اند.

الگوهاي معمولاً به دو دسته صنعت تقسيم مي شوند ، اين امر باعث مي شود كه بتوانيد از بين آنها بيابيد و مواردي را پيدا كنيد كه مربوط به شما باشد ، بسيار ساده است. هر دسته داراي قالب هايي با ويژگي هاي داخلي هستند كه مربوط به آن صنعت هستند و در وقت و تلاش شما براي اضافه كردن آنها بعداً صرفه جويي مي كنند.

♦ به عنوان مثال ، اگر مي خواهيد يك وب سايت براي كافي شاپ جديد خود داشته باشيد ، مي توانيد الگوهاي موجود در زير "كافه" را مرور كنيد. بسياري از اين موارد در حال حاضر داراي فرم تماس ، صفحه منو ، و اطلاعات تماس با آنها هستند ، زيرا همه مربوط به آنچه يك وب سايت كافي نت است ، مي باشد.

قبل از شروع ويرايش ، مي توانيد از تمامي قالب ها پيش نمايش كنيد ، بنابراين مي توانيد ايده روشني از آنچه به نظر مي رسد بدست آوريد - و مهمتر از همه ، آيا متناسب با نيازهاي شماست؟

طراحي سايت در 8 مرحله . طراحي سايت در گرگان

5 در مورد برندسازي خود تصميم بگيريد

زمان شروع طراحي وب سايت شما فرا رسيده است! اكنون ، آنچه را كه ما آموخته ايم را عملي كنيم.

هنگام طراحي سايت خود ، بايد در مورد چگونگي ارتباط همه كارهايي كه انجام مي دهيد با نام تجاري كلي شما باشد ، فكر كنيد. همه چيز از طرح رنگ گرفته تا سبك قلم و تصاوير در داستان برند شما نقش دارند. مهم است كه همه آنها همان پيامي را به مخاطب ارسال مي كنند.

انتخاب رنگ وب سايت

رنگ يكي از بزرگترين ابزارهاي ارتباطي يك برند است. در حقيقت ، مطابق با Color Matters ، يك رنگ مي تواند 80٪ شناخت برند را تقويت كند.در واقع رنگ مناسب مي تواند امضا و معرف سايت شما باشد.

روانشناسي زيادي در پشت درك مردم از رنگ وجود دارد ، بنابراين مهم است كه بدانيد كه چگونه از آن در رابطه با صنعت شما استفاده مي شود. براي كمك به شما ، اينفوگرافيكي را كه ما در كنار هم قرار داده ايم ، توضيح مي دهد كه رنگ هاي مختلف به چه معناست و نحوه استفاده آنها به شما كمك مي كند. بيشتر مارك ها داراي يك رنگ غالب ، سپس دو يا سه رنگ ثانويه هستند.

♦رنگ آبي محبوب ترين رنگ است كه يك سوم از 100 مارك و سايت برتر از آن در آرم خود استفاده مي كنند.

اگر مي خواهيد سايت شما با روندهاي مدرن مطابقت داشته باشد ، رنگ هاي پر جنب و جوش راهي براي پيش روي شما هستند. كارشناسان رنگ ، Pantone ، اخيراً "Living Coral" را به عنوان سال رنگ سال 2019 رأي دادند: رنگ پنتون سال

نوع قلم

مانند رنگ ، فونت مورد نظر شما نيز تأثير زيادي در آنچه مردم درباره وب سايت شما مي انديشند تأثير دارد. به طور متوسط كاربران وب سايت حدود 20٪ متن در هر صفحه را مي خواند ، بنابراين جذابيت آنها با يك پرچم مناسب بسيار مهم است.

به طور طبيعي ، مشاغل يقه سفيد مايل به استفاده از سبك هاي كلاسيك قلم هستند. فونت هايي مانند Arial و Helvetica مترادف حرفه اي هستند و بنابراين هنگام بحث در مورد مسائل جدي معنا مي يابد.

با اين حال ، يك سايت سرگرم كننده يا بازيگوش تر ممكن است بخواهد فونتهاي انتزاعي تر را كشف كند. مهم است كه تعادل بين جالب و قابل خواندن برقرار كنيد - آخرين كاري كه مي خواهيد انجام دهيد بيگانگي خوانندگان شما است.

طراحي سايت در 8 مرحله . طراحي سايت در گرگان

تصاوير

تصاوير به اين صورت است كه شما يك وب سايت متوسط را به يك جشن بصري تبديل مي كنيد.

محتواي تصويري براي افزايش كليك و تعامل مفيد است ، اما در سطح ابتدايي تر ، تصاوير به سادگي در ذهن مي چسبند. طبق يك مطالعه ، اگر بخشي از اطلاعات را مي شنويم ، تنها 10٪ از آن را به ياد خواهيم آورد - اما اگر عكسي اضافه كنيد ، 65٪ باورنكردني را به خاطر مي آوريد.

گفته مي شود ، مراقب باشيد سايت خود را با تصاوير زياد بار نكنيد. بسياري از تصاوير با كيفيت بالا ممكن است عالي به نظر برسند ، اما مي توانند سايت شما را كند كنند. كاربران وب بي تاب هستند و اگر سايت شما به سرعت بارگيري نشود ، با صفحه كليدهاي خود راي خواهند داد.

6 وارد شويد و محتواي خود را بهينه كنيد

بنابراين ، اكنون مي دانيد كه مي خواهيد به وب سايت خود اضافه كنيد ، دو مورد وجود دارد كه بايد در مورد آنها فكر كنيد: موقعيت يابي و بهينه سازي (( سئو ))

موقعيت يابي به جايي كه محتواي شما در هر صفحه قرار دارد ، و نحوه ارائه آن اشاره دارد. در عين حال ، بهينه سازي فرايند افزايش محتواي براي كمك به آن در رتبه بندي بالاتر در موتورهاي جستجو مانند Google يا Bing است.

در زير ، در مورد مشخصات فني هر دو بحث خواهيم كرد و توضيح خواهيم داد كه چرا آنها مهم هستند.

تثبيت موقعيت

تحقيقات در مورد الگوهاي خواندن به ما مي آموزد كه افراد معمولاً محتوا را با فرمت F استفاده مي كنند. به زبان ساده ، اين بدان معني است كه كاربران وب سايت صفحه را به شكلي شبيه به F اسكن مي كنند.

اين تصوير از يك مطالعه نيلسون گرفته شده است ، جايي كه اين گروه حركت چشمي خوانندگان را در يك صفحه وب مشاهده كرده است.

به همين دليل است كه ميله هاي ناوبري در وب سايت ها تقريباً هميشه در بالاي صفحه نمايش داده مي شوند. اين اولين چيزي است كه مردم هنگام فرود در سايت به آن جذب مي شوند.

اين خوب است كه مطالب خود را با اين حساب در نظر بگيريد ، تا آنجا كه ممكن است بسياري از افراد مطالب مهم را مشاهده كنند.

بهينه سازي (( سئو سايت ))

طراحي سايت در 8 مرحله . طراحي و سئو سايت در گرگان

بهينه سازي موتور جستجو (به طور خلاصه SEO) زماني است كه به منظور افزايش كيفيت يا كميت افرادي كه روي صفحات شما مي روند ، تغييراتي در وب سايت خود ايجاد مي كنيد. به سئو مانند اين فكر كنيد:

اگر صاحب يك اتومبيل مسابقه هستيد ، هدف اين است كه در يك مسابقه پيروز شويد. شما مي توانيد جالبترين و پر قدرت ترين ماشين به نظر برسيد ، اما اين چه چيزي در زير كاپوت ماشين باعث شده است ماشين اينگونه به نظر برسد.

وقتي موتور را تغيير مي دهيد ، لاستيك ها را تعويض مي كنيد يا شاسي را روشن مي كنيد ، كاري كه انجام مي دهيد بهينه سازي ماشين شماست. ممكن است به نظر يكسان باشد ، اما شما اكنون شانس به مراتب بهتري براي برنده شدن در مسابقه داريد!

سئو بسيار مشابه است. ممكن است سايت شما متفاوت به نظر نرسد ، اما ايجاد ترفندهايي در مورد محتوا ، تصاوير و پاسخگو بودن مي تواند تأثير بسزايي در ميزان رتبه آن در نتايج موتور جستجو داشته باشد.

در اينجا فقط چند مورد از مهمترين كارهايي كه مي توانيد هنگام طراحي وب سايت بهينه انجام دهيد:

ابرداده

فراتر از محتواي واقعي شما ، عناوين صفحه ها و توضيحات - به عنوان ابرداده شناخته مي شوند - ساده ترين روش براي گفتن سايت شما در مورد همه سايت ها هستند. ابرداده در نتايج جستجو ظاهر مي شود و به كاربران اين امكان را مي دهد تا قبل از كليك بر روي آن ، آنچه را كه در صفحه وب شما وجود دارد را كشف كنند.

فشرده سازي تصوير

تصاوير معمولاً فايلهاي بسيار بزرگي هستند. اين بدان معناست كه داشتن تصاوير زياد مي تواند باعث كاهش سرعت سايت شما شود و منجر به بي حوصلگي افراد شود و قبل از بارگيري كامل آن را ترك كند.

براي قرار دادن آن در برخي زمينه ها:

صفحات وب كه مدت زمان بارگذاري دو ثانيه يا كمتر دارند ، در مقايسه با برنامه هايي كه پنج ثانيه طول مي كشد ، داراي نرخ گزاف گويي 9٪ يا كمتر هستند ، كه داراي 38٪ نرخ گزاف گويي هستند.

پس چه كاري ميتوني در اين مورد انجام بدي؟ فشرده سازي تصوير ، البته!

چندين ابزار فشرده سازي آنلاين رايگان وجود دارد كه تعداد پيكسل ها را در تصاوير شما كاهش مي دهد. و اگرچه مهم نيست كه كيفيت تصاوير را تحريف نكنيد ، فشرده سازي تصاوير مي تواند تأثير زيادي در سرعت بارگذاري صفحه داشته باشد.

متن Alt

در كنار فشرده سازي تصاوير ، بخش مهم ديگر SEO اين است كه به گوگل بگوييد چه تصويري را نشان مي دهد. بر خلاف متن ، موتورهاي جستجو نمي توانند تصاوير "بخوانند" ، بنابراين با اضافه كردن متن alt به يك تصوير ، به طور موثر به آنها كمك مي كنيد تا آنچه را كه نشان داده مي شود را درك كنند. متن Alt به طور مستقيم در وب سايت شما ظاهر نمي شود - هنگام ويرايش به آن افزوده مي شود - بنابراين ديگر لازم نيست نگران اين باشيد كه اين كار الهام بخشترين كار شما باشد (تا زماني كه نماينده تصوير باشد.)

نمايش در موبايل

اين يك حقيقت بزرگ است در سال 2018 ، 58٪ از كل مرور اينترنت در دستگاه هاي تلفن همراه صورت گرفت. به همين دليل گوگل وب سايتهايي را كه به طور صحيح در تلفن همراه قالب بندي مي كنند پشتيباني مي كند. اگر وب سايت شما در تلفن همراه پشتيباني نمي شود ، مشكل جدي داريد.

اكثر قالب هاي اين روزها داراي قابليت پاسخگويي به موبايل هستند و به صورت خودكار محتواي شما را متناسب با اندازه هاي مختلف صفحه تغيير مي دهند. با اين حال ، ارزش اين را دارد كه فكر كنيد اگر مي خواهيد چيزي براي كاربران موبايل متفاوت ظاهر شود.

اهميت دادن به اين امر باعث بهبود تجربه كاربران شما مي شود و مي توانيد نكات جدي در زمينه جستجوگرها در SEO كسب كنيد.

پيوند داخلي

پيوند داخلي جايي است كه شما كاربران را از طريق پيوند لينك به يك صفحه وب ديگر در سايت خود هدايت مي كنيد. اين به طور كلي هنگامي انجام مي شود كه شما به چيزي كه محتواي مربوط به آن را داريد اشاره كنيد. اين به گوگل و همكاران مي گويد. كه شما يك مقام در اين موضوع هستيد ، زيرا چندين مقاله در مورد آن داريد.

"E.A.T" مخفف تخصص ، اقتدار و اعتماد به نفس است. شما با نوشتن مطالب عميق در مورد يك موضوع و پيوند داخلي به محتواي بيشتر مرتبط با آن ، به موتورهاي جستجو نشان مي دهيد كه مطالب خود را واقعاً مي دانيد ، كه به نوبه خود بايد به شما در رتبه بندي بسيار بالايي كمك كند.

7 وب سايت خود را منتشر كنيد

در اين مرحله ، بياييد سريع آنچه را كه شما بايد تاكنون انجام داده ايد را بازگو كنيم:

♦هدف وب سايت خود را تاسيس كرد

♦آخرين روند طراحي وب را بررسي كرده و برخي از تحليل هاي رقبا را انجام داده است

♦براي ساخت وب سايت خود بر روي يك پلت فرم و مضمون مستقر شويد

♦در مورد مارك تجاري خود تصميم گرفتيد (طرح رنگ ، سبك فونت و غيره)

♦وب سايت خود را ايجاد كرده و محتواي آن را بهينه كرده است

♦اكنون زمان آن رسيده است كه قبل از اجراي زنده همه چيز را بررسي كنيد!

از خانواده ، دوستان و همكاران خود بخواهيد كه سايت را در حالت پيش نمايش تست كنند (همه سازندگان وب سايت و سيستم عامل هاي تجارت الكترونيكي اين امر را خواهند داشت) و ببينيد كه آيا آنها اشتباهي پيدا كرده اند يا خير. شما حتي مي توانيد از اعضاي عموم مردم نيز استفاده كنيد تا آن را نيز آزمايش كنند و افكار خود را ارائه دهند.

برخي از موارد متداول و ضروري كه مي خواهيد آنها را بررسي كنيد عبارتند از:

⇒همه پيوندهاي شما به درستي كار مي كنند و كاربران را به صفحه صحيح هدايت مي كنند

⇒تمام مطالب شما قابل خواندن و يافتن آسان است

⇒شما هرگز بيش از سه كليك از صفحه اصلي فاصله نداريد

⇒سايت شما از نظر روميزي ، موبايل و رايانه لوحي بسيار عالي به نظر مي رسد

⇒ سرعت بارگذاري بيش از 5 ثانيه در هر صفحه نمي باشد (براي بررسي اين موضوع از يك تستر سرعت سايت رايگان استفاده كنيد)

براي اطلاعات بيشتر ، مي توانيد ليست هاي چك ليست هاي UX (تجربه كاربري) را بصورت آنلاين پيدا كنيد. مهم است كه قبل از نمايش به طور كامل دقيق باشيد. فرض كنيد ميخواهيد يك رستوران افتتاح كنيد چه چيز هايي را بايد بررسي كنيد:

►فضاي داخلي رستوران ، منو ، سرآشپزها و سرگرمي هاي شما همه مي تواند مورد توجه باشد ، اما اگر شما از اين امر كمبود اطمينان داريد ، اين اولين تصور بد براي بسياري از مشتريان باقي خواهد ماند - چيزي كه بازيابي آن دشوار است.

هميشه زمان لازم را به درستي بررسي كنيد تا وب سايت خود را قبل از پخش مستقيم بررسي كنيد - اول تعداد برداشت ها را بشماريد. پس از آن ، شما آماده هستيد: سايت خود را منتشر كنيد و آن را به دنياي آنلاين ارسال كنيد!

طراحي سايت در 8 مرحله . آموزش طراحي سايت

8 تجزيه و تحليل و بهبود

تبريك مي گويم! شما اكنون با افتخار صاحب يك وب سايت هستيد. مي توانيد همين حالا عقب برويد و استراحت كنيد ،آيا اين درست است؟ حالا وقت استراحت است ؟خوب ، نه كاملاً

مهم است كه نحوه عملكرد وب سايت خود را رديابي كنيد. بي معني به نظر مي رسد مانند يك مربي شخصي فشار ، شما بايد به كار و پيشرفت خود ادامه دهيد! اما ارگ وقت اين كار را نداريد ان را به گروه طراحي وب سايت و سئو سايت سورنا بسپاريد

اكثر سيستم عامل ها تجزيه و تحليل داخلي خود را دارند ، يا حداقل برنامه اي دارند كه مي توانيد نصب كنيد. از طرف ديگر ، مي توانيد سايت خود را به Google Analytics وصل كنيد ، بنابراين مي توانيد مواردي مانند:

⇔چند صفحه مشاهده مي كنيد

⇔ميزان زماني كه كاربران در هر صفحه مي گذرانند

⇔نرخ گزاف گويي شما چيست

⇔نرخ تبديل (براي تجارت الكترونيكي)

اين آمار ، به عنوان معيارهاي رفتاري شناخته مي شود ، به شما ايده مي دهد كه صفحات وب به چه چيزي توجه مي كنند. آنها همچنين به شما كمك مي كنند مكانهايي را كه براي بهبود سئو خود نياز داريد مشخص كنيد.

اكنون شما با ملزومات طراحي وب سايت مسلح هستيد. بياييد يك بار ديگر به آن مراحل نگاه كنيم.
طراحي وب سايت ها: 8 مرحله

هدف و استراتژي سايت خود را تعريف كنيد
آخرين روندهاي طراحي وب را تحقيق كنيد
بستر هاي نرم افزاري خود را انتخاب كنيد
يك الگوي را انتخاب كنيد و شروع به شخصي سازي كنيد
در مورد برندسازي خود تصميم بگيريد
وارد شويد و محتواي خود را بهينه كنيد
وب سايت خود را منتشر كنيد
تجزيه و تحليل و بهبود
اين راهنما را به عنوان راهنماي طراحي وب سايت خود علامت گذاري كنيد. اگر مطمئن نيستيد كه در مورد بهترين تمرين ، يا طراحي اوليه "انجام ندهيد" و "نباشيد" ، هميشه مي توانيد مجدداً از آن استفاده كنيد.
به ياد داشته باشيد: به رقبا توجه داشته باشيد و از يادگيري بهترين ها نترسيد. مراحل راهنمايي ما را دنبال كنيد .

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.